مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-08فرهنگي

مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد پیش از ظهر امروز دوشنبه 19 خرداد در محل این وزارتخانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی، محمدمهدی احمدی؛ مدیرکل حوزه وزارتی، مدیران ستادی معاونت امور فرهنگی، ایوب دهقانکار و علیرضا اسماعیلی روز دوشنبه (19 خرداد 1399) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محسن جوادی در این مراسم با اشاره به خدمات و فعالیت‎های ایوب دهقانکار در معاونت امور فرهنگی گفت: آقای دهقانکار وقت بسیاری در این سمت گذاشت و به مشورت‎های اهل فن نیز توجه داشت و تعامل خوبی با صنف برقرار کرد.

البته، حالا در موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با وی همکاری خواهیم داشت و امیدوارم هرجا که هستند خداوند به وی توفیقات روزافزون عطا کند.

معاون امور فرهنگی با تشکر از علیرضا اسماعیلی برای پذیرش سمت مشاور اجرایی معاونت فرهنگی گفت: وی تجربه خوبی در فعالیت‎های فرهنگی داخل و خارج از کشور‬ دارند و در کارنامه وی تجربه کارهای نمایشگاهی نیز دیده می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی برگزار شد