مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-08اقتصادي

اختصاص 32 میلیارد ریال برای راه اندازی دو طرح امدادی در کازرون


مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از اختصاص 32 میلیارد ریال به دو طرح امدادی در شهرستان کازرون و آغاز عملیات اجرایی این طرح ها خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از اختصاص 32 میلیارد ریال به دو طرح امدادی در شهرستان کازرون و آغاز عملیات اجرایی این طرح ها خبر داد.

حسین درویشی دوشنبه 19 خرداد در حاشیه آغاز عملیات این دو طرح در کازرون، گفت: با توجه به اینکه شهرستان کازرون از شهرستان های کمک رسانی در جنوب غرب استان فارس محسوب می شود و انبار فعلی جوابگو نبود، تصمیم گرفته شد تا انبار جدیدی ساخته شود.

او افزود: این انبار در زمینی به مساحت 720 متر مربع با اعتباری افزون بر 18 میلیارد ریال از اعتبارات ملی در حاشیه انبار فعلی ساخته می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس ادامه داد: دومین طرح که همزمان عملیات آن آغاز شده نیز مربوژ به ساخت پایگاه امدادی در محور جاده اصلی کازرون به بوشهر در منطقه کمارج بخش کنارتخته است که درزمینی به مساحت 500 متر مربع اهدایی یکی از خیرین با اعتباری افزون بر 14 میلیارد ریال از اعتباران ملی ساخته خواهد شد.

درویشی با یادآوری اینکه دو طرح یاد شده دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، گفت: 25 پایگاه امدادجاده ای و 7 پایگاه کوهستان در سطح استان فارس فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 32 میلیارد ریال برای راه اندازی دو طرح امدادی در کازرون

اختصاص 32 میلیارد ریال برای راه اندازی دو طرح امدادی در کازرون