مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-08حوادث

پایان سناریوی قاچاقچی معروف در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند مواد مخدر و دستگیری قاچاقچی معروف با 169 کیلوگرم تریاک در شهرستان بیرجند خبر داد.

- سردار مجید شجاع اظهار کرد: با اقدامات چند ماهه پلیس امنیت عمومی استان و اشراف اطلاعاتی پلیس بر روی اعضای باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر اخباری دریافت شد که یکی از قاچاقچیان معروف قصد دارد، محموله ای از مواد مخدر را از محورهای فرعی شهرستان بیرجند حمل و به شهرهای مرکزی کشور منتقل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران با شناسایی خودروی پژو 405 قاچاقچیان در گردنه رکات شهرستان بیرجند به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

شجاع افزود: مأموران خودروی متواری شده را تعقیب کردند و به راننده با تیراندازی هوایی اخطار توقف دادند ولی راننده به دلیل سرعت زیاد از جاده منحرف و متوقف شد و سرنشینان با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات متواری شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات 169 کیلوگرم تریاک کشف شده است، تصریح کرد: با پیگیری مأموران، قاچاقچی معروف و 3 نفر از اعضای باندش که با یک خودروی پژو 405 در حال فرار بودند در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سناریوی قاچاقچی معروف در خراسان جنوبی

پایان سناریوی قاچاقچی معروف در خراسان جنوبی