مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-08اجتماعي

دوره آموزشی الکترونیکی «خانواده آماده در برابر مخاطرات» برگزار شد


دوره آموزشی الکترونیکی«خانواده آماده در برابر مخاطرات» از تاریخ 3 تا 11 خرداد ماه سال جاری برای تمامی کارکنان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور برگزار شد.

- دوره آموزشی الکترونیکی خانواده آماده در برابر مخاطرات از تاریخ 3 تا 11 خرداد ماه سال جاری برای تمامی کارکنان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خسرو رحمانی معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: 3765 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر سراسر کشور، معادل 44 درصد کارکنان، با شرکت در این دوره آموزشی مجازی که از تاریخ 3 تا 9 خردادماه سال جاری برگزار شد، ضمن آشنایی با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت با مباحث دیگری هم آشنا شدند.

وی ادامه داد: این مباحث شامل برگزاری جلسه برنامه ریزی مقابله با بلایا، رسم نقشه خطر بلایا، آشنایی با هشدارهای اولیه و سیستم های هشدار و آژیرها، ارزیابی خطر سازه ای و غیر سازه ای، کیف شرایط اضطراری، برنامه کمک به اعضای آسیب پذیر، تمرین آمادگی تهیه سرپناه، بازگشت به وضعیت عادی بود که آنها را با مراجعه به سایت خادم آموزش دیده و طی روزهای 10 و 11 خرداد در سامانه آموزشی آذرخش در آزمون سراسری آن شرکت کردند.

رحمانی تصریح کرد: این آزمون دومین مرحله از دوره های آموزشی تمرین آمادگی برای شرایط اضطراری است که مرحله اول آن در سال گذشته با عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی الکترونیکی «خانواده آماده در برابر مخاطرات» برگزار شد

دوره آموزشی الکترونیکی «خانواده آماده در برابر مخاطرات» برگزار شد