مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-08فرهنگي

معاون فرهنگی وزیر ارشاد: رقیب صنف ناشران نیستیم


معاون فرهنگی وزیر ارشاد در جلسه تکریم و معارفه مشاور اجرایی خود گفت: به هیچ وجه رقیب صنف نشر نیستیم، بلکه موافق تعامل سازنده با این صنف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی، محمدمهدی احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی، مدیران ستادی معاونت امور فرهنگی، ایوب دهقان کار و علیرضا اسماعیلی روز دوشنبه (19 خردادماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

* جوادی: به هیچ وجه رقیب صنف نشر نیستیم، بلکه موافق تعامل سازنده با آنان هستیم محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد در این مراسم ضمن بیان اینکه برای تودیع و معارفه امروز لازم بود جلسه مفصلی در تقدیر از زحمات آقای ایوب دهقان کار و خیرمقدم به علیرضا اسماعیلی داشته باشیم، گفت: اما شرایط کشور به نحوی پیش رفت که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، از این رو به این جلسه بسنده کردیم.

  وی افزود: باید در این مقطع از تلاش های آقای دهقان کار که تا به امروز مشاور اجرایی را عهده دار بودند به واسطه اخلاق نیکو و برخورد خوب با اهالی چاپ و نشر تشکر کنم.

ایشان در حوزه مشورت و اهالی فن، تعامل خوبی داشتند، وقت زیادی صرف می کردند تا مشکلات بلافاصله برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی وزیر ارشاد: رقیب صنف ناشران نیستیم

معاون فرهنگی وزیر ارشاد: رقیب صنف ناشران نیستیم