مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-08دانش

حذف نیم ‎سال پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس مجاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به شرایط خاص ادامه فعالیت های پژوهشی در نیم سال دوم سال تحصیلی 99-1398 بنا بر احتمال مخاطره ابتلا به ویروس کرونا، - دانشگاه تربیت مدرس، امکان حذف نیم سال پژوهشی در نیمسال دوم تحصیلی 99- 98 را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به شرایط خاص ادامه فعالیت های پژوهشی در نیم سال دوم سال تحصیلی 99-1398 بنا بر احتمال مخاطره ابتلا به ویروس کرونا، تمامی دانشجویانی که با رعایت شرایط زیر در حال تکمیل پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری قرار دارند، می توانند صرفا تا پایان خرداد ماه 1399 با تکمیل فرم درخواست، نسبت به حذف نیمسال پژوهشی اقدام کنند.

حذف نیم سال به دلیل عدم فعالیت پژوهشی صرفا در نیمسال دوم تحصیلی 99- 1398 و به دلیل تقارن با ایام اوج همه گیری و احتمال ابتلا به بیماری کرونا قابل استفاده بوده و به هیچ عنوان در نیمسال های آتی یا تداوم وضع موجود قابل استناد و بهره برداری نخواهد بود.

شرایط درخواست حذف نیم سال دانشجو باید در مدت سنوات مجاز تحصیل و تمدید های مقرر طبق آیین نامه های آموزشی وزارتخانه و شیوه نامه های تمدید کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه باشد، دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نیم ‎سال پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس مجاز شد

حذف نیم ‎سال پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس مجاز شد