مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-08سياسي

قصه پر غصه آب در یزد


همزمان با شروع فصا تابستان، قصه پرغصه آب در استان کویری یزد آغاز می شود؛ قصه ای که سال هاست نقل محافل است تا جایی که مقام معظم رهبری در جریان سفر به یزد در سال 86 بزرگترین مشکل استان یزد را آب عنوان کردند.

- ایسنا/یزد همزمان با شروع فصا تابستان، قصه پرغصه آب در استان کویری یزد آغاز می شود؛ قصه ای که سال هاست نقل محافل است تا جایی که مقام معظم رهبری در جریان سفر به یزد در سال 86 بزرگترین مشکل استان یزد را آب عنوان کردند.

منابع آبی زیرزمینی استان یزد روز به روز کیفیت خود را بیش از گذشته از دست می دهد و شوری و سنگینی بیش از حد منابع آب های زیرزمینی استان اکنون به گونه ای شده که بدون ترکیب این آب با آب انتقالی، امکان استفاده از آن برای شرب وجود ندارد.

محمد فاتحی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص کیفیت آب این استان عنوان می کند: کیفیت آب در شهرهای مختلف، متفاوت است و در بعضی از شهرها مانند اردکان و میبد، بافق و بهاباد کیفیت آب بسیار نازل است و بدون اختلاط با آب انتقالی، اصلاً قابلیت شرب را ندارد، به همین دلیل در شهرهایی مانند اردکان و میبد مخازن جداگانه‎ای برای آب شیرین داریم که در مواقع اضطراری از طریق ایستگاه‏‏ های برداشت آب، آب شرب مورد نیاز شهروندان تامین می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پر غصه آب در یزد

قصه پر غصه آب در یزد