مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-08سياسي

هژمونی آمریکا از بین رفته و زیبایی های نظام ما خودنمایی می کند


فرمانده سپاه خضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن اصلی ما آمریکا در حال فروپاشی است و با کرونا و اتفاقات اخیر هژمونی آمریکا و نمادهای قدرتش از بین رفته و زیبایی های نظام ما خود نمایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کادر بهداشت و درمان لرستان اظهار داشت: ویروس کرونا تبدیل به خیر برای ما شد و علی رغم تلفاتی که در کشور داشتیم و داریم دست آوردهای بیشتری داشته است .

وی با بیان اینکه شیرینی بعد از کرونا که اکنون لمس می شود بیشتر از تلخی های آن است، افزود: کرونا انسجام ملی و اعتماد به مسوولان در میان مردم را ایجاد کرد که برای ما بسیار مهم است.

فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: آنچه در این 42 سال به آن نیاز داشتیم اعتماد مردم به مسوولان بود که با مدیریت خوب در زمان کرونا این اعتماد مردم بیشتر شد و زمانی که در آمریکا کرونا گسترش یافت با مقایسه این دو کشور با هم امید مردم حتی کسانی که شیفته و علاقه مند به غرب بودند نیز به مسوولان ما بیشتر شد.

وی گفت: اقتدار، امنیت، دموکراسی و حقوق بشر نماد هایی است که قدرت جهانی سالیان سال با این نماد ها زنده است اما نخست با کرونا و سپس با تبعیض نژادی و شکافت طبقاتی و سو مدیریت از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هژمونی آمریکا از بین رفته و زیبایی های نظام ما خودنمایی می کند

هژمونی آمریکا از بین رفته و زیبایی های نظام ما خودنمایی می کند