مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-08سياسي

اشتباه راهبردی در حوزه عمرانی مدیریت شهری یزد نداریم


رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با اشاره به ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام گفت: طبق برآوردهای انجام شده و مستندات موجود ادعا داریم شورای پنجم در حوزه عمرانی اشتباه راهبردی نداشته است.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با اشاره به ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام گفت: طبق برآوردهای انجام شده و مستندات موجود ادعا داریم شورای پنجم در حوزه عمرانی اشتباه راهبردی نداشته است.

محسن عباسی هرفته با بیان این که پیاده محوری، محیط زیست و حراست از میراث فرهنگی سه اولویت جدی حوزه عمرانی شهرداری و شورای اسلامی یزد است، اظهار کرد: تقویت فضاهای شهری با اصالت در این شهر میراث جهانی یکی دیگر از رویکردهای اجرایی در کمیسیون عمران شورای شهر یزد است.

وی با اشاره به ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام، افزود: طبق برآوردهای انجام شده و البته مستندات موجود شورای پنجم در حوزه عمرانی اشتباه راهبردی نداشته است.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، گفت: در این دوره شورای اسلامی شهر یزد تاکنون 29 پارک به متراژ 121 هزار مترمربع ساخته و 42 پارک به متراژ 123 هزار و 600 مترمربع بازپیرایی شد.

عباسی در ادامه آغاز فعالیت خط تولید آسفالت بازیافتی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و تصریح کرد: کاهش مصرف قیر و توجه به استانداردهای محیط زیستی مهمترین رویکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه راهبردی در حوزه عمرانی مدیریت شهری یزد نداریم

اشتباه راهبردی در حوزه عمرانی مدیریت شهری یزد نداریم