مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-08اقتصادي

1460 بیمار خاص تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان هستند


رییس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی سمنان بابیان اینکه یک هزار و 460 بیمار خاص تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: به این افراد بالغ بر 108 میلیارد ریال هزینه دارویی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن پیوندی بعدازظهر دوشنبه در جلسه کمیته بهبود کیفیت دفتر اسناد پزشکی سمنان به میزبانی تأمین اجتماعی این شهر ضمن بیان اینکه یک هزار و 460 بیمار خاص تحت پوشش این سازمان هستند، ابراز داشت: سال گذشته به این افراد بالغ بر 108 میلیارد ریال هزینه دارویی پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه طی سال گذشته نسخه دارویی بیماران خاص و پرونده ای تأمین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد پرداخت شدند، افزود: مبلغ مذکور برای 13 هزار و 900 پرونده پرداخت شد.

رییس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی سمنان بابیان اینکه سال گذشته به دو هزار و 823 پرونده خسارت متفرقه بیمه شدگان تأمین اجتماعی رسیدگی شده است، ابراز داشت: این اقدامات در راستای خدمات مطلوب به بیمه شدگان ارائه شد که همین راهبرد برای سال جاری نیز اجرایی می شود.

پیوندی بابیان اینکه برای این تعداد پرونده بیش از 74 میلیارد ریال هزینه درمان در مراکز بستری غیرطرف قرارداد به بیمه شدگان پرداخت شده است، در ادامه تصریح کرد: با این حساب میانگین هر پرونده حدود 26 میلیون ریال برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1460 بیمار خاص تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان هستند

1460 بیمار خاص تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان هستند