مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-08فرهنگي

تکلیف نمایشگاه کتاب توسط ستاد مبارزه با کرونا روشن می شود


معاون فرهنگی وزیر ارشاد درباره جلسه امروز با رییس ستاد مبارزه با کرونا گفت: ما برنامه و طرح خود را در راستای نمایشگاه کتاب به ستاد ارائه کردیم و در نوبت بررسی قرار دارد.

- محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز با جهان پور رییس ستاد مبارزه با کرونا با موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: ما برنامه هایی داریم که ستاد مبارزه با کرونا آنها را در نوبت بررسی قرار داده است و تا این ستاد آن را تصویب و جواب قطعی ارائه نکند از سوی وزارت ارشاد خبری منتشر نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که نمایشگاه کتاب در اولویت برگزاری قرار دارد، گفت: آقای صالحی وزیر ارشاد مسأله را باید در نوبت بررسی ستاد برده تا درباره آن تصمیم گیری شود اما پیش از ما برنامه های ورزشی در اولویت قرار دارند.

جوادی با بیان به اینکه پس از اول تیر که بازگشایی برنامه های فرهنگی و قرآنی را شاهد خواهیم بود، امکان اجرای نمایشگاه کتاب هم هست، گفت: ما طرح را به وزیر ارشاد ارائه کرده ایم اما طرح های ارائه شده به ستاد طبق اولویت بررسی می شوند و طرح های ورزشی در اولویت قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چند روزی است گمانه زنی هایی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب در سال جاری مطرح شده اما امروز رییس نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف نمایشگاه کتاب توسط ستاد مبارزه با کرونا روشن می شود

تکلیف نمایشگاه کتاب توسط ستاد مبارزه با کرونا روشن می شود