مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-08سياسي

برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان های فارس


مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه این هفته در استان فارس در تمامی شهرستان های فارس و در 76 شهر استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین ملک مکان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی مقابله با ویروس کرونا تنها شهرستان های قرمز برگزاری نماز جمعه و اجتماعات را ندارند و شهرهای سفیدی یا زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند نسبت به اقامه نمازجمعه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به لیستی که وزارت بهداشت و درمان ارائه کرده است هیچیک از شهرهای یا شهرستان های استان فارس وضعیت قرمز ندارند لذا نماز جمعه این هفته بیست و سوم خرداد ماه در تمامی 76 شهر استان و 36 شهرستان و استان برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: شانزدهم خرداد با نمازجمعه در شهرستان های جهرم فسا مرودشت لارستان و گراش برگزار نشد و با توجه به ارائه لیست جدید وزارت بهداشت این هفته نماز جمعه برگزار خواهد شد ملک مکان متذکر شد: نمازگزاران در راستای حفظ بهداشت عمومی جامعه برای حضور در نمازجمعه بایستی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین مهر، سجاده، ماسک و دستکش به صورت شخصی به همراه داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان های فارس

برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان های فارس