مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-08ورزشي

تکرار دوران درخشان فوتبال در اردبیل امکان پذیر است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با همبستگی، هماهنگی و تلاش های روز افزون دست اندرکاران فوتبال و جذب حمایت های بخش خصوصی تکرار دوران درخشان فوتبال در اردبیل امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد انوشیروانی صبح دوشنبه در جمع پیشکسوتان فوتبال اردبیل، داشتن یک تیم فوتبال برای استان در سطح کشور را از مطالبات اصلی فوتبال اردبیل دانست و گفت: برای دستیابی به بالندگی در فوتبال استان، تیم داری و برگزاری مرتب لیگ ها در استان ضروری است.

وی جذب اسپانسر را از ضروریات مهم تیم داری و تشکیل تیم قوی در اردبیل عنوان کرد و افزود: با جذب اسپانسر و حمایت های بخش خصوصی می توانیم در زمینه تیم داری استان در کشور و در شأن فوتبال استان اردبیل حرفی برای گفتن داشته و به دوران درخشان تاریخ فوتبال استان بازگردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اتمام کار زمین چمن طبیعی پارس آباد خبر داد و تصریح کرد: زمین های چمن شهرستان های گرمی، مشگین شهر و هیر در حال اجرا است که با اتمام و افتتاح این پروژه های ورزشی فوتبال شاهد رشد و شکوفایی روز افزون فوتبال استان خواهیم بود.

انوشیروانی خاطر نشان کرد: رشد ورزش فوتبال در استان نیازمند همدلی و هماهنگی و تلاش های روز افزون دست اندرکاران این رشته ورزشی پرطرفداراست و با توجه به تاریخ پرافتخار آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار دوران درخشان فوتبال در اردبیل امکان پذیر است

تکرار دوران درخشان فوتبال در اردبیل امکان پذیر است