مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-08سياسي

گام بلند قانون برای حمایت از کودکان و نوجوانان


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را قانونی مترقیانه دانست و خواستار اجرای سریع و صحیح آن شد.

- رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را قانونی مترقیانه دانست و خواستار اجرای سریع و صحیح آن شد.

سید حسن موسوی چلک در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مطالبه انجمن مددکاران اجتماعی از رییس قوه قضاییه اجرای سریع و صحیح قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان است، گفت: قانون حمایت از کودکان و نوجوانان نیازی بود که در کشور برای حمایت از گروه های مختلف اطفال و نوجوانان زیر 18 سالی که به هر دلیلی نیازمند حمایت های اجتماعی و قضایی هستند، احساس می شد.

وی با اشاره به اینکه این قانون گروه های مختلف اطفال از جمله افرادی که مورد بی توجهی، سهل انگاری، سوء رفتار، بهره کشی اقتصادی، معامله، فحشا، هرزه نگاری، خطر شدید و قریب الوقوع و.

قرار می گیرند، را شامل می شود، افزود: حسن قانون مذکور این است که مبنا کودکان زیر 18 سال هستند، بنابراین حتی رومینا هم می توانست مصداق این قانون باشد.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ادامه داد: نکته دیگری که وجود دارد این است که قانون ماهیت پیشگیری هم دارد و فقط شامل کودکانی که دچار بزه و آزار و آسیب شده اند، نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند قانون برای حمایت از کودکان و نوجوانان

گام بلند قانون برای حمایت از کودکان و نوجوانان