مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-08فرهنگي

«هات داکس» برنده بهترین فیلم مخاطبان را معرفی کرد


جشنواره بین المللی مستند «هات داکس» کانادا، مستند «گراز دریایی و افشاگر» را به عنوان برنده بهترین فیلم از نگاه مخاطبان این رویداد سینمایی معرفی کرد.

- جشنواره بین المللی مستند هات داکس کانادا، مستند گراز دریایی و افشاگر را به عنوان برنده بهترین فیلم از نگاه مخاطبان این رویداد سینمایی معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، مستند گراز دریایی و افشاگر به کارگردانی ناتالی بیبو موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره فیلم هات داکس کانادا شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

کودکان 11 سپتامبر ساخته الیزابت سنت فیلیپ و به چچن خوش آمدید به کارگردانی دیوید فرانس نیز به ترتیب در رتبه دوم و سوم بهترین فیلم به انتخاب مخاطبان جشنواره هات داکس قرار گرفتند.

امسال مستند آمریکایی ولگرد به کارگردانی الیزالبت لو جایزه اصلی بهترین مستند بین المللی این رویداد سینمایی را از آن خود کرد.

همچنین جایزه ویژه هیات داوران بخش بین الملل هم به مستند 499 ساخته رودریگو رِیس محصول مشترک آمریکا و مکزیک رسید.

جایزه بهترین فیلمساز نوظهور بین المللی به تاد چاندلر برای مستند ضدگلوله رسید که به موضوع تیراندازی در مدارس آمریکا می پردازد و و مادر-فرزند ساخته آندرا تستا برنده جایزه بهترین مستند نیمه بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هات داکس» برنده بهترین فیلم مخاطبان را معرفی کرد

«هات داکس» برنده بهترین فیلم مخاطبان را معرفی کرد