مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-08سياسي

تازه های نوسازی در چهارباغ


مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پروژه احیا و بازسازی کاخ جهان نما فعلاً به تأخیر افتاده، از تبدیل آسفالت دور محدوده این سایت موزه به سنگفرش و همچنین، - ایجاد تحولاتی در گذرهای منتهی به چهارباغ عباسی خبر داد.

محمد فیض در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق طرحی که برای تقویت پیاده راه دروازه دولت در نظر گرفته شده و از آنجا که چهارباغ عباسی تا میدان امام حسین (ع) امتداد می یابد، بنا داریم آسفالت های موجود در این محدوده را به سنگفرش تبدیل کنیم.

وی توضیح داد: پیش تر بنا داشتیم کاخ جهان نما را احیا و بازسازی کنیم و طرح آن نیز مصوب شده بود، اما به دلیل تعدد پروژه ها در این محور، فعلاً بازسازی را به تأخیر انداختیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح سنگفرش کردن محدوده پیرامونی کاخ جهان نما ادامه طرح سنگفرش محور میانی چهارباغ عباسی است و باقی ماندن آسفالت در این قسمت دیگر مفهومی ندارد.

فیض، با اشاره به طرح ساماندهی میدان امام حسین (ع) گفت: سال 1398 بخشی از این طرح با احداث آب نمای مرکزی میدان امام حسین (ع) که شامل دو عدد آب نمای مرحله ای با فضاسازی پیرامون و اجرای فضای سبز اطراف بود اجرا شد و در ادامه راه، بنا داریم مسیر دوچرخه سواری، مسیر ترافیکی 12 متری و مسیری نیز به عنوان پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های نوسازی در چهارباغ

تازه های نوسازی در چهارباغ