مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-08اقتصادي

رفع مشکلات هفت واحد مشکل دار در کارگروه جهش تولید شاهرود


معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود از ایجاد کارگروه جهش تولید در این فرمانداری ویژه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات هفت بنگاه تولیدی شهرستان از طریق این کارگروه که به صورت هفتگی برگزار می شود، - ایسنا/سمنان معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود از ایجاد کارگروه جهش تولید در این فرمانداری ویژه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات هفت بنگاه تولیدی شهرستان از طریق این کارگروه که به صورت هفتگی برگزار می شود، مرتفع شده است.

نادر فخری 19 خردادماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود، راه برون رفت از تورم و گرانی را توجه به بخش تولید ارزیابی و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در کارگروه این شهرستان که چهارشنبه هر هفته و با حضور مسوولان در کارگاه ها و کارخانه ها؛ برگزار می شود مشکلات این واحدهای مشکل دار تا حد زیادی رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه تدبیر هوشمندانه رهبر انقلاب در نامگذاری هر سال به امر تولید و اشتغال، نقشه های آنان را بر آب کرد، اظهار کرد: فرهنگ سازی و کمک به بخش تولید در زمینه اشتغال، تولید و سرمایه گذاری باید در همه دستگاه ها و مجموعه ها نهادینه شود.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: با نامگذاری سال 1399 به عنوان سال جهش تولید به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعامل و همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات هفت واحد مشکل دار در کارگروه جهش تولید شاهرود

رفع مشکلات هفت واحد مشکل دار در کارگروه جهش تولید شاهرود