مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-08حوادث

غرق شدگان کانال های آب قزوین یک چهارم شهرهای ساحلی


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا شانزدهم خرداد 9 نفر در کانال ها و استخرهای ذخیره آب قزوین غرق شدند، گفت: - ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا شانزدهم خرداد 9 نفر در کانال ها و استخرهای ذخیره آب قزوین غرق شدند، گفت: استان قزوین در مقایسه با شهرهای ساحلی یک چهارم تلفات غرق شدگی دارد این در حالی است که در استان تنها 94 کیلومتر کانال کشاورزی داریم.

قدرت الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان قزوین یک استان حادثه خیز است و آتش سوزی و غرق شدگی ازجمله حوادث فصل تابستان است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا شانزدهم خرداد 9 نفر در کانال ها و استخرهای ذخیره آب قزوین غرق شدند؛ افزود: استان قزوین در مقایسه با شهرهای ساحلی یک چهارم تلفات غرق شدگی دارد این در حالی است که در استان تنها 94 کیلومتر کانال کشاورزی داریم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین عنوان کرد: سال گذشته 18 نفر و سال 97 تعداد 25 نفر در کانال های آب قزوین جان خود را از دست دادند که این آمار نگران کننده است و از خانواده ها تقاضا داریم فرزندان خود را مدیریت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری در استان نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدگان کانال های آب قزوین یک چهارم شهرهای ساحلی

غرق شدگان کانال های آب قزوین یک چهارم شهرهای ساحلی