مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-08اقتصادي

مبارزه بی امان علیه ملخ صحرایی مهاجر در دلگان سیستان وبلوچستان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دلگان سیستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر 10 اکیپ شامل چهار اکیپ دولتی از همکاران این مدیریت و شش اکیپ مردمی از کشاورزان منطقه مبارزه شیمیایی علیه ملخ صحرایی مهاجر را شبانه روز پیگیری می نمایند وتاکنون خسارتی به محصولات زراعی و باغی وارد نشده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دلگان سیستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر 10 اکیپ شامل چهار اکیپ دولتی از همکاران این مدیریت و شش اکیپ مردمی از کشاورزان منطقه مبارزه شیمیایی علیه ملخ صحرایی مهاجر را شبانه روز پیگیری می نمایند وتاکنون خسارتی به محصولات زراعی و باغی وارد نشده است.

شهناز رفعت پور 19 خردادماه افزود: تاکنون 2400هکتار علیه ملخ صحرایی بالدار و4085هکتار علیه پوره ملخ سمپاشی شده است مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دلگان تصریح کرد: منطقه جلگه در این شهرستان بیشترین سطح آلودگی به این آفت را داراست.

وی اذعان داشت: مسیر حرکت این آفت خطرناک را هر روز رصد کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سمپاشی اراضی آلوده اقدام می شود.

رفعت پور از همه بهره برداران خواست در صورت مشاهده ملخ صحرایی مراتب را در اولین فرصت به مراکز جهادکشاورزی شهرستان اعلام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه بی امان علیه ملخ صحرایی مهاجر در دلگان سیستان وبلوچستان

مبارزه بی امان علیه ملخ صحرایی مهاجر در دلگان سیستان وبلوچستان