مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-08فرهنگي

انتشار «زنان بدون مرز» و چند کتاب دیگر


کتاب های «زنان بدون مرز»، «آشوب ازلی عشق»، «همه انسان ها مثل هم زندگی نمی کنند»، «ذن هنر شادمانی» و «رویارویی کوتاه با دشمن» به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

- کتاب های زنان بدون مرز ، آشوب ازلی عشق ، همه انسان ها مثل هم زندگی نمی کنند ، ذن هنر شادمانی و رویارویی کوتاه با دشمن به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنان بدون مرز؛ زن هایی که دنیا را به جایی بهتر تبدیل کردند از جولیا پیرپونت با ترجمه عباس گودرزی در 367 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 69500 تومان در بنگاه ترجمه و نشر پارسه منتتشر شده است.

ویرجینیا وولف، اُپرا، فروغ فرخزاد، آن فرانک، بی نظیر بوتو، هلن کلر، ملاله یوسف زی، مدونا و جین استین از جمله زنانی هستند که در این کتاب به آن ها پرداخته شده است.

در بخشی از مقدمه کتاب می خوانیم: فهرست عرضه شده در این کتاب کوچک تنها صد زن را معرفی می کند، و به هیچ وجه کامل و قطعی نیست.

من و کیتلین مک کنا، ویراستار اثر، ابتدا با جمع آوری چند تن از زنانی شروع کردیم که به ما الهام داده و در عین حال، به چالش کشانده بودند.

سپس از دیگران کمک گرفتیم و دوستم، جنیفر رایس اهل اوستین، شرلی چیشولم را به ما معرفی کرد؛ اولین زن سیاه پوستی که به کنگره امریکا راه یافت و روی بورد تبلیغاتی اش چنین نوشته بود: چیشولم، آماده ای یا نه؟ در فهرست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «زنان بدون مرز» و چند کتاب دیگر

انتشار «زنان بدون مرز» و چند کتاب دیگر