مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-08فرهنگي

مجموعه سه جلدی «کتاب های پژوهشی» کانون پرورش فکری منتشر شد


مجموعه سه جلدی «کتاب های پژوهشی» منبعی مناسب برای پژوهشگران علوم انسانی و تربیتی و دانشجویان و منتقدان حوزه ادبیات کودک است.

- مجموعه سه جلدی کتاب های پژوهشی منبعی مناسب برای پژوهشگران علوم انسانی و تربیتی و دانشجویان و منتقدان حوزه ادبیات کودک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ادبیات تطبیقی کودکان اثر ایمر اُ سالیوان با ترجمه مریم جلالی و محبوبه فرهنگی؛ درآمدی بر رویکردهای زیبایی شناختی به ادبیات کودک اثر ماریا نیکولایوا با ترجمه مهدی حجوانی و فاطمه زمانی و قرون کودکی، تاریخ اجتماعی، زندگی خانوادگی اثر فیلیپ اریه با ترجمه زینب سادات غنی عنوان های این مجموعه است که با هدف ایجاد زمینه گفت وگو میان پژوهش گران، منتقدان و صاحب نظران ادبیات کودک در ایران و جهان منتشر شده اند.

مرتضی خسرونژاد و فریده پورگیو در مقدمه این مجموعه عنوان کرده اند که گرایش روزافزون دانشجویان دکتری در رشته های گوناگون علوم انسانی و تربیتی به تدوین رساله های خویش در قلمرو ادبیات کودک نیاز به منبع های معتبر و به روز را افزایش داده است.

در بخشی از این مقدمه می خوانیم: پیمودنِ هموارِ فرآیندِ دانشگاهی شدن ادبیات کودک بی دسترسی به اثرهایی از این دست دشوار به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه سه جلدی «کتاب های پژوهشی» کانون پرورش فکری منتشر شد

مجموعه سه جلدی «کتاب های پژوهشی» کانون پرورش فکری منتشر شد