مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-08سياسي

قطار میانه- بستان آباد امسال به تبریز می رسد/ تهران به تبریز نزدیک تر می شود


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور سال 1399 را سال به بهره برداری رسیدن بخش بزرگی از طرح های مربوط به احیای دریاچه ارومیه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر نوبخت در بدو ورود به فرودگاه بین المللی تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سفر امروز حداقل دو موضوع را دنبال می کنیم؛ اولی بحث دریاچه ارومیه و طرح های مختلفی است که برای احیای این دریاچه از سال 1393 آغاز شده و می توانیم بگوییم سال 1399 سال بهره برداری و خاتمه بخش بزرگی از این طرح ها بویژه طرح انتقال آب از رودخانه زاب و سد کانی سیب خواهد بود.

وی افزود: آنچه را که توسط رییس جمهور وعده داده شده بود به خوبی پیگیری کردیم و این افزایش تراز 126 سانتی متری و وسعت 1089 کیلومتر مربعی دریاچه در این فاصله، نشان از موفقیت این طرح بود و می توانیم بگوییم دریاچه ارومیه احیا شده و حدود 10 هزار میلیارد تومان ارزش ریالی این پروژه است.

نوبخت ادامه داد: در کنار این کار بزرگ ریل و راه آهن دوخطه 132 کیلومتری که از میانه آغاز کرده بودیم به بستان آباد رسید و امسال این ریل را به تبریز و ایستگاه خاوران خواهیم رساند؛ در مجموع دولت به آنچه که قول داده عمل خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بیش از 100 درصد اعتبارت سفر اول رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی از نظر ریالی تامین شده گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار میانه- بستان آباد امسال به تبریز می رسد/ تهران به تبریز نزدیک تر می شود

قطار میانه- بستان آباد امسال به تبریز می رسد/ تهران به تبریز نزدیک تر می شود