مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-08سياسي

دولت به دنبال جبران خوش خدمتی وکیل الدوله ها


متأسفانه با رانت وزارت علوم برخی افراد نالایق براساس سیاسی کاری و خوش خدمتی به دولت به عضویت هیأت علمی دانشگاه ها درمی آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نماینده سابق سراوان در مجلس شورای اسلامی برای جذب در دانشگاه به عنوان هیات علمی تلاش های غیرمتعارفی کرده است.

او که قبل از نمایندگی به صورت پاره وقت در برخی دانشگاه ها و به صورت حق التدریس فعالیت می کرده و استاد هیچ دانشگاهی نبود، این روزها و بعد از پایان دوران نمایندگی مجلس به دنبال آن است تا در دانشگاه سراوان به عنوان عضو هیات علمی پذیرفته شود.

آنگونه که شنیده شده، هم اکنون برای جذب محمد باسط درازهی منتظر جواب استعلامات هستند و قرار شده است اگر استعلامات مثبت نشود پرونده مختومه شود.

این در حالی است که برخی اساتید با توجه به حواشی ای که درازهی درگذشته داشته نگران این هستند که در روند دریافت استعلامات هم برخی مسائل نادیده گرفته شوند.

یک منبع آگاه در این راستا به فارس گفت که وقتی جلسه ماده 20 برای جذب درازهی در هیئت علمی دانشگاه برگزار شد در نوبت اول با جذب وی مخالفت شد ولی در نوبت دوم که در فاصله چند روز بعد برگزار شد، وی با 4 رای موافق و سه رای مخالف، جذب وی به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال جبران خوش خدمتی وکیل الدوله ها

دولت به دنبال جبران خوش خدمتی وکیل الدوله ها