مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-08سياسي

کمیسیون بدوی به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان حساس باشد


اعضای کمیسیون بدوی به ساخت وسازها در اراضی کشاورزی به خصوص بخشهایی که بافت شهری شکل نگرفته حساسیت بیشتر نشان دهند.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: اعضای کمیسیون بدوی به ساخت وسازها در اراضی کشاورزی به خصوص بخشهایی که بافت شهری شکل نگرفته حساسیت بیشتر نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان شامگاه یکشنبه در کارگروه هماهنگی و برخورد با تخلفات ساخت و ساز در فرمانداری گلپایگان با تأکید بر اینکه شهرداری های گلپایگان، گوگد و گلشهر در حفظ فضای سبز شهری تلاش کنند، اظهار داشت: گلپایگان فضای سبز زیبایی دارد که اگر این فضا از بین برود دیگر چیزی باقی نمی ماند بنابراین همه مسئول هستیم.

وی افزود: اگر ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان زیاد شود یک آسیب جدی برای نسل های آینده است، خودم را متعهد می کنم که نسبت به این مسئله ورود پیدا کنم، نگاهم در کمیسیون ماده 100 جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است.

حکم تخریب ساخت و سازها در زمان خودش اجرا شود فرماندار گلپایگان با بیان اینکه اگر ادارات جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی و امور منابع آب گلپایگان حکم تخریبی دارند اجرا کنند، تصریح کرد: تا کنون در گلپایگان مانع اجرای حکم به دلیل مسئله امنیتی و اجتماعی نشدم، اگر حکمی اجرا نشده از قبل بوده است که می بایست در زمان خودش اجرا می شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون بدوی به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان حساس باشد

کمیسیون بدوی به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان حساس باشد