مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-08فرهنگي

آیا تلویزیون برای ساخت سریال موسی(ع) جدی است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چند هفته گذشته آخرین اخبار از سریال موسی(ع) را منتشر کردیم که تهیه کننده سریال اعلام کرده بود که آماده شروع پیش تولیدند و جمال شورجه هم در صحت و سلامت است.

- حرف و حدیث هایی درباره ساخت یا عدم ساخت سریال موسی مطرح شده که معلوم نیست بالأخره دغدغه های فرج الله سلحشور و جمال شورجه، سرانجام به قاب تلویزیون خواهد رسید یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی مشخص شد که جمال شورجه آماده ساخت سریال موسی(ع) است؛ چرا که خودش در گپ و گفت کوتاهی اعلام کرد که به لطف خدا و همکاری تیم پزشکی، مسیر بهبودی به خوبی پیش رفته و آماده ساخت سریال موسی(ع) است.

در صورتیکه اعلام کرده اند اوضاعِ جمال شورجه به گونه ای نیست که بتواند سرکار فیلمبرداری برود.

جمال شورجه همچنین در واکنش به اینکه در فضای رسانه ای از قولِ او گفته اند از کارگردانی سریال موسی(ع) پشیمان شده است، گفت: ساخت پروژه حضرت موسی(ع) همچون فریضه است و ولی امر تکلیف فرمودند؛ بنابر تعهدی که به موضوع سریال و نویسندگی مرحوم سلحشور دارم تا آخرین نفس، انجام وظیفه می کنم.

تلویزیون در این سال ها بیشتر به سراغِ مینی سریال ها یا سریال های کم بیننده و تک و توک کار پربیننده جذاب رفته و به جز طلاق ابوالقاسم طالبی، جشن سربرون مجتبی راعی و سلمان فارسی داود میرباقری که ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تلویزیون برای ساخت سریال موسی(ع) جدی است؟

آیا تلویزیون برای ساخت سریال موسی(ع) جدی است؟