مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 19:052020-06-07حوادث

«آب بازی» با مرگ؛ تفریحی که جان می گیرد


روزهای گرم که فرار می رسد، آب تنی و شنا مشتری های پروپاقرص خودش را دارد، اما روایت قربانیان شنا در مناطق ممنوعه لرستان حکایت «آب بازی» با مرگ است، - خرم آباد- روزهای گرم که فرار می رسد، آب تنی و شنا مشتری های پروپاقرص خودش را دارد، اما روایت قربانیان شنا در مناطق ممنوعه لرستان حکایت آب بازی با مرگ است، تفریحی که جان می گیرد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: حکایت روزهای گرم بهار و تابستانی در لرستان روایت روزهایی است که حادثه روی حادثه می آید و آمار قربانیان آب بازی با مرگ و شنا در مناطق ممنوعه بیشتر و بیشتر می شود.

در روزهای گرم امسال نیز مناطق مختلف لرستان شاهد حوادث ناشی از غرق شدگی در مناطق ناامن و غیرمجاز است، حوادثی که بارها تکرار می شود و همچنان خیلی ها به آنها توجهی نمی کنند.

بی توجهی مردم به حوادث ناگوار غرق شدن مرد میانسال در رودخانه ونایی بروجرد ، جسد مرد غرق شده در سد مسعودآباد ازنا از آب بیرون کشیده شد ، پیکر فرد غرق شده در سد دهکرد پس از 8 روز از آب بیرون کشیده شد ، جسد جوان 27 ساله غرق شده در آبشار بیشه پیدا شد ، غرق شدن 2 جوان پلدختری در رودخانه سیمره و تالاب گری کبود و… تیتر اخبار خبرگزاری مهر از غرق شدگی افراد از ابتدای امسال تا کنون در لرستان است، اخباری که اگر مردم همچنان نسبت به آنها بی توجه باشند باید شاهد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آب بازی» با مرگ؛ تفریحی که جان می گیرد

«آب بازی» با مرگ؛ تفریحی که جان می گیرد