مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-07اقتصادي

تعطیلی کرونایی بازارهای قشم لغو شد


تعطیلی دوباره اماکن تجاری و بازارهای مسقف شهرستان قشم در کمتر از 24 ساعت پس از تصویب در ستاد کرونا با تعهد بازاریان مبنی بر رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، تعطیلی دوباره اماکن تجاری و بازارهای مسقف شهرستان قشم در کمتر از 24 ساعت پس از تصویب در ستاد کرونای این شهرستان لغو شد.

علیرضا نصری فرماندار قشم در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: لغو محدودیت فعالیت این اماکن با تعهد بازاریان مبنی بر رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی لغو شده است.

وی افزود: از این رو تشدید نظارت ها در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اهمال در رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، برخورد مقتضی انجام می شود.

فرماندار قشم با بیان اینکه زمان فعالیت مجاز بازاریان از 8 الی 22 است، تصریح کرد: برخوردها با قاطعیت انجام و در صورت مشاهده تخلف حتی می تواند به تعطیلی بلند مدت بازارها و مجتمع های تجاری بیانجامد.

نصری ادامه داد: همچنین در ادامه اقدامات مقابله با کووید-19، اکیپ مجهز به دستگاه تب سنج در اسکله شهید ذاکری قشم برای شناسایی مسافران مشکوک مستقر شده و پذیرش افراد فاقد ماسک ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی کرونایی بازارهای قشم لغو شد

تعطیلی کرونایی بازارهای قشم لغو شد