مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 12:102020-06-07سياسي

وقوع حریق در کوه دلو شیراز


یکی از فعالان نهادهای مردمی جامعه عشایر استان فارس، از وقوع حریق در ارتفاعات موسوم به کوه دلو در منطقه حفاظت شده ماله ی گاله، خبر داد و خاطرنشان کرد که بخش مهمی از حریق مهار شده است.

- ایسنا/فارس یکی از فعالان نهادهای مردمی جامعه عشایر استان فارس، از وقوع حریق در ارتفاعات موسوم به کوه "دلو" در منطقه حفاظت شده ماله ی گاله، خبر داد و خاطرنشان کرد که بخش مهمی از حریق مهار شده است.

مهران نامداری، مسئول سازمان مردم نهاد جوانان عشایر استان فارس به ایسنا گفت: از ساعات اولیه امروز یکشنبه 18 خرداد، در بخشی از ارتفاعات غربی، حدفاصل سیاخ دارنگون و کوهمره، شاهد وقوع حریق بودیم.

مهران نامداری گفت: منطقه یاد شده، محدوده ای جنگلی بوده و دارای تنوع گیاهی و جانوری زیادی ست و بخشی از آن منطقه حفاظت شده محسوب می شود.

نامداری با بیان اینکه بارندگی های خوب زمستان گذشته و بهار امسال به رشد گیاهان مرتعی در این منطقه کمک کرده است، گفت: به دلیل صعب العبور بودن و وزش تندباد و پوشش گیاهی نسبتا متراکم این منطقه مرتفع، آتش سوزی گسترش پیدا کرد.

این فعال زیست محیطی خاطرنشان کرد: با همکاری نیروهای بخشداری، منابع طبیعی و نهادهای محلی و با حضور اهالی محل خوشبختانه بخش های اصلی کانون آتش مهار شده و تلاش برای اطفاء کامل آن ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حریق در کوه دلو شیراز

وقوع حریق در کوه دلو شیراز