مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-07حوادث

آتش سوزی مزرعه گندم در پنجتن مشهد


مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: آتش سوزی مزرعه گندم به مساحت 20000 متر مربع در منطقه پنجتن مشهد با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

- مرتضی باقری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی کشاورزان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مزرعه بزرگ گندم در شمال شرق شهرمشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 42 را به محل حادثه در انتهای بولوار پنجتن اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که بخشی از این مزرعه گندم به مساحت 2000 متر مربع دچار آتش سوزی شده و حریق به سرعت در حال گسترش و سرایت به تمامی این مزرعه بزرگ گندم بود که آتش نشانان بلافاصله از چندین جهت اقدام به مهار این آتش سوزی کرده و از سرایت این حریق به تمامی 20000 هزار مترمربع مساحت این مزرعه که سرمایه یک سال این کشاورزان بود جلوگیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و ارائه توصیه و تذکرات لازم ایمنی به مالکان زمین زراعی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.

باقری عنوان کرد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی مزرعه گندم در پنجتن مشهد

آتش سوزی مزرعه گندم در پنجتن مشهد