مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-07سياسي

برنامه ها و اقدامات در دانشگاه های افسری باید به روز باشد


معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.

- امیر سیاری در بازدید از قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی ارتش: برنامه ها و اقدامات در دانشگاه های افسری باید به روز باشد معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، صبح امروز با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، از دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در نمایشگاه قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی ارتش بازدید کرد.

امیر دریادار سیاری در حاشیه این بازدید گفت: در قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی برنامه ها، تحت 17 محور دسته بندی شده اند تا حرکت علمی در یک مسیر مشخص انجام شود و متناسب با برنامه ها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: دانشگاه های ما مأموریت محور هستند و ما باید در مسیر برنامه ریزی قرار بگیریم تا به نتیجه مد نظر دست پیدا کنیم، من فکر می کنم که حتی با توجه به نیاز روز، این محورها می تواند بیشتر هم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ها و اقدامات در دانشگاه های افسری باید به روز باشد

برنامه ها و اقدامات در دانشگاه های افسری باید به روز باشد