مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-07سياسي

نقشه های اجرایی بازار فرش مشهد تعیین تکلیف شد


طبق توافقات به عمل آمده مقرر شد تعیین تکلیف نهایی درخصوص نقشه های اجرایی کامل بازار فرش در جلسه آتی شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی، - ایسنا/خراسان رضوی شهردار منطقه ثامن گفت: طبق توافقات به عمل آمده مقرر شد تعیین تکلیف نهایی درخصوص نقشه های اجرایی کامل بازار فرش در جلسه آتی شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان که در هفته جاری برگزار خواهد شد، انجام و نقشه های مصوب جهت اجرا به شهرداری ارسال شود.

مصطفی نعمتی در خصوص تعیین تکلیف نهایی نقشه های اجرایی بازار فرش مشهد، اظهار کرد: خوشبختانه اهتمام ویژه ای در این دوره مدیریت شهری برای حفظ و احیاء میراث فرهنگی در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد وجود دارد.

پیشینه طرح مرمت و احیاء بازار فرش به اواخر دوره تیموریان می رسد و در سال84 به شماره 13499 در فهرست آثار میراث ملی به ثبت رسیده است و از جمله فضاهای میراثی است که طرح مرمت و احیاء آن از آغاز فعالیت این دوره مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفت .

وی افزود: پس از جلسات و نشست های متعدد با حضور کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، آستان قدس رضوی، کسبه و فعالان بازار و همچنین سایر نمایندگان ارگان های ذی ربط و متعاقب آن نشست تخصصی در شهریورماه 97 تحت عنوان آموزه های احیا و مرمت در هویت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های اجرایی بازار فرش مشهد تعیین تکلیف شد

نقشه های اجرایی بازار فرش مشهد تعیین تکلیف شد