مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-07سياسي

برنامه های گردشگری با برش شهرستانی تدوین می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: برنامه های گردشگری استان اردبیل با برش شهرستانی تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صغری فرشی ظهر یکشنبه در نشست با فعالان گردشگری مشکین شهر از تدوین برنامه گردشگری با برش شهرستانی خبر داد و افزود: هیچ شهرستانی از شهرستان های استان در برش شهرستانی مورد غفلت واقع نخواهد شد.

وی با اشاره به تأثیر شیوع بیماری کرونا بر صنعت گردشگری اردبیل گفت: بخش گردشگری استان با شیوع این ویروس تحت تأثیر قرار گرفته که تلاش و جدیت بر این است تا با برنامه ریزی های لازم و تدبیر مناسب بخشی از خسارات وارد شده به بخش گردشگری این شهرستان در دوران پساکرونا جبران شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر هم افزایی و تعامل برای رفع چالش های حوزه گردشگری تصریح کرد: با شناسایی چالش ها در این بخش و ایجاد انسجام بین بخش خصوصی و سرمایه گذاران با بخش دولتی و مسئولان تلاش می کنیم تا چالش ها و ضعف ها در این حوزه را برطرف کرده و زمینه برای رونق صنعت گردشگری را در استان و شهرستان مشکین شهر فراهم آوریم.

فرشی با اشاره به بازگشایی مراکز گردشگری و اقامتی در استان بیان کرد: در حال حاضر تمامی اماکن گردشگری و اقامتی استان به غیر از آب های گرم و معدنی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گردشگری با برش شهرستانی تدوین می شود

برنامه های گردشگری با برش شهرستانی تدوین می شود