مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-07سياسي

«کمپ مالکیت فکری تا تجاری سازی» برگزار می شود


صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد «کمپ مالکیت فکری تا تجاری سازی» را برای شرکتهای دانش بنیان، استرات آپها، صندوق های پژوهش و فناوری و .

برگزار می کند.

- صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد کمپ مالکیت فکری تا تجاری سازی را برای شرکتهای دانش بنیان، استرات آپها، صندوق های پژوهش و فناوری و .

برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق علاوه بر نقش حمایتی در ثبت اختراعات داخل و خارج از کشور با هدف آموزش و ترویج مفاهیم مرتبط در میان شرکت های دانش بنیان، اقدام به برگزاری سلسله کمپ های مالکیت فکری کرده است.

اولین ماژول کمپ مالکیت فکری تا تجاری سازی با تمرکز بر اختراعات با همکاری کانون پتنت ایران در تاریخ 24 تا 26 خرداد 1399 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

جامعه مخاطب این دوره شرکت های دانش بنیان، شتابدهنده های دانش بنیان، صندوق های پژوهش و فناوری، شرکت های خلاق و فناور است.

در این دوره علاوه بر آشنایی با اقسام مالکیت فکری و شرایط حفاظت، لزوم مدیریت دارایی های فکری، استراتژی های جستجو، مسیر ملی حفاظت از اختراعات، پیمان همکاری ثبت اختراع (PCT)، حفاظت از اختراعات در اداره ثبت اختراعات آمریکا (USPTO)، دعاوی حقوقی و پیگیری نقض حق اختراع بیان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمپ مالکیت فکری تا تجاری سازی» برگزار می شود

«کمپ مالکیت فکری تا تجاری سازی» برگزار می شود