مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-07سياسي

مشکل دستگاه های کارتخوان اتوبوس های شیراز رفع شد


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز از رفع مشکل یکصد و پنجاه دستگاه کارت خوان اتوبوس و تأمین سی هزار کارت شهروندی جدید در چرخه ی حمل و نقل عمومی شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز از رفع مشکل یکصد و پنجاه دستگاه کارت خوان اتوبوس و تأمین سی هزار کارت شهروندی جدید در چرخه ی حمل و نقل عمومی شیراز خبر داد.

لیلا دودمان یکشنبه 17 خرداد در بیست و هشتمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شیراز، با تأکید بر اهمیت استفاده از پتانسیل های زندگی شهری و تلاش برای رسیدن به اهداف یک شهر هوشمند، گفت: شورای شهر شیراز در دوره پنجم، هوشمندسازی این کلانشهر را در اولویت خدمت رسانی به شهروندان قرار داده است تا از این طریق رضایت عمومی را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر مبنی بر ممنوعیت دریافت پول نقد در ازای کرایه های ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: در این میان ممکن است برخی از شهروندان و همچنین رانندگان اتوبوس ها و مینی بوس های عمومی دچار مشکلاتی شوند که بررسی و پیگیری این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز به جزییاتی از گزارش اجرای پروژه کارت شهروندی در سطح شهر شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل دستگاه های کارتخوان اتوبوس های شیراز رفع شد

مشکل دستگاه های کارتخوان اتوبوس های شیراز رفع شد