مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-07بين الملل

نابودی 13 هکتار از عرصه های منابع طبیعی رفسنجان در اثر آتش سوزی


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان گفت: سال گذشته 13 هکتار از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان در آتش سوخت و نابود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، جلال حسن شاهی امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان اظهار کرد: سال گذشته هفت مورد آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی شهرستان رخ داد که که 95 درصد گردشگران عامل این آتش سوزی بودند.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان عنوان کرد: در اثر این آتش سوزی 13 هکتار از عرصه های منابع طبیعی نابود شده و از بین رفتند.

وی ادامه داد: زمانی که می گوییم نابود شدند، بدین معناست که هم پوشش گیاهی، هم خاک و هم موجودات زنده منطقه از بین می روند.

حسن شاهی خاطرنشان کرد: دو هفته پیش، در منطقه راویز آتش سوزی صورت گرفت و جمعه گذشته هم در اثر سهل انگاری گردشگران 2.

5 هکتار از عرصه های منابع طبیعی سرچشمه از بین رفت که به سختی با تلاش دهیاری، شورای مانی، بخشداری مرکزی و آتش نشانی آتش مهار شد.

وی خاطرنشان کرد: ضرر آتش سوزی در هر روستا برای همان روستاست، بنابراین بخشداران مکاتباتی با شوراها داشته باشند و آن ها را ملزم کنند که تمام تدابیر برای پیشگیری از حریق را داشته باشند.

حسن شاهی تصریح کرد: خرید تانکر آب پاش از ملزوماتی ست که برای مانی، راویز و مناطق دیگر تا بتوان در مهار آتش سوزی مورد استفاده ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی 13 هکتار از عرصه های منابع طبیعی رفسنجان در اثر آتش سوزی

نابودی 13 هکتار از عرصه های منابع طبیعی رفسنجان در اثر آتش سوزی