مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-07ورزشي

معرف ویلموتس چه کسی است؟


فارغ التحصیل هنرهای زیبا در ترکیه و صاحب یک مرکز تجاری صنایع دستی در هلند، عناوین رییس مرکزی است که مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال ایران معرفی کرده است.

- فارغ التحصیل هنرهای زیبا در ترکیه و صاحب یک مرکز تجاری صنایع دستی در هلند، عناوین رییس مرکزی است که مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال ایران معرفی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجراهای حضور ویلموتس و نحوه معرفی او به فوتبال ایران این روزها حسابی خبرساز شده و قصه از آن جایی مورد توجه بیشتر قرار گرفته که فرآیند معرفی یولن لوپتگی اسپانیایی، هروه رنار فرانسوی و مارک ویلموتس بلژیکی از سوی یک مرکز فرهنگی-تجاری آن هم در کشور هلند آغاز شده و در نهایت ابتدا از وزارت ورزش و جوانان و سپس از فدراسیون فوتبال سر درآورده است.

تاج: وزارت ورزش در نامه ای سه گزینه از جمله ویلموتس را معرفی کرد مهدی تاج درباره این که چه کسی ویلموتس را به فدراسیون فوتبال معرفی کرد، گفت: وزیر ورزش در نامه ای ویلموتس را معرفی کرد، در واقع نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ارسال شده بود و او را معرفی کرده بودند، طبیعی هم بود و وزیر نیز این نامه را برای بررسی و رویت به فدراسیون فوتبال فرستاد.

رییس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به این که چه کسی این نامه را به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده بود، یادآور شد که مرکز فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرف ویلموتس چه کسی است؟

معرف ویلموتس چه کسی است؟