مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-07حوادث

از توقیف موتورسیکلت های میلیاردی تا دستگیری سارق پست های برق کرج


مرد 29 ساله ای که برای انجام تعمیرات ساختمانی، به پشت بام مغازه اش رفته بود به علت بی احتیاطی از بلندی سقوط کرده و جان خود را ازدست داد.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: مرد 29 ساله ای که برای انجام تعمیرات ساختمانی، به پشت بام مغازه اش رفته بود به علت بی احتیاطی از بلندی سقوط کرده و جان خود را ازدست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط از پشت بام یک مغازه غذاخوری در منطقه حصارک کرج، بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، مرد 29 ساله ای که برای انجام تعمیرات ساختمانی به پشت بام مغازه رفته بود به علت بی احتیاطی از روی پشت بام سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ گودرزی افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.

واژگونی خودرو سمند با یک کشته و 2 زخمی در پی واژگونی خودرو سمند در روستای برغان شهرستان ساوجبلاغ راننده آن فوت کرد و دو سرنشین آن به شدت مصدوم شدند.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف موتورسیکلت های میلیاردی تا دستگیری سارق پست های برق کرج

از توقیف موتورسیکلت های میلیاردی تا دستگیری سارق پست های برق کرج