مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-07اجتماعي

ساخت16 واحد آموزشی با 160 کلاس درس در شهر کرمان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان گفت: در حال حاضر 16 پروژه با 160 کلاس درس در سطح شهر کرمان فعال بوده و در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید محمد واعظی نژاد در بازدید از پروژه های در دست اجرا این اداره کل با اشاره به اینکه شهر کرمان با کمبود فضای آموزشی مواجه است، بیان داشت: 16 پروژه فعال با 160 کلاس درس نزدیک به بهره برداری هستند که در مناطق پرجمعیت و بر اساس نیاز شهر کرمان ساخته می شوند.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان عنوان داشت: از این 16 پروژه تعداد زیادی اول مهر سال جاری افتتاح می شوند و تعداد دیگر بهمن ماه به بهره برداری می رسند و تا حدودی مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان به حداقل می رسد.

 وی عنوان کرد: چهار مجتمع آموزشی بزرگ با 160 کلاس درس ساخته خواهد شد که این واحدهای آموزشی نیز بخشی از کمبود فضای آموزشی شهر کرمان را جبران خواهد کرد.

وی به نبود فضای آموزشی در شهرک های ایجادشده در حومه شهر کرمان اشاره و تصریح کرد: با کمک خیران چند پروژه در مناطق پرجمعیت حاشیه ای شهر کرمان آغاز شده  که پروژه مدرسه خیری شهرک هشت بهشت به همت خیر نیکوکار  گلزاده که 12 کلاس و 950 متر زیربنای آموزشی دارد، از جمله این پروژه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت16 واحد آموزشی با 160 کلاس درس در شهر کرمان

ساخت16 واحد آموزشی با 160 کلاس درس در شهر کرمان