مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-07سياسي

60 اختراع بین المللی توسط یک شرکت دانش بنیان ثبت شد


یکی از شرکت های دانش بنیان که در پارک علم و فناوری مستقر است به ثبت 60 اختراع بین المللی اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، مهندس بیژن نصیری اعظم، مدیرعامل این موسسه با اعلام این خبر گفت: این شرکت در حوزه مالکیت فکری شامل ثبت اختراع، طرح های صنعتی و علائم تجاری در سطح ملی و بین المللی فعالیت می کند.

وی گفت: خدماتی که توسط این شرکت ارائه می شود علاوه بر موارد فوق شامل تبادل فناوری، شناسایی نیازهای شرکت های دانش بنیان و پیدا کردن شرکت های دانش بنیان و فناورهایی است که می توانند این نیازها را برطرف کنند و در نهایت ایجاد ارتباط بین طرفین فناوری است.

نصیری اعظم افزود: این شرکت جهت ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی است که شرکت های متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه غزال نیاز مربوطه خود را انتخاب کنند و این شرکت به عنوان کارگزار خدمت، این نیاز را تامین می کند.

وی افزود: حدود 75 تا 90 درصد این خدمات توسط صندوق نوآوری به صورت حمایتی و بلاعوض به شرکت های دانش بنیان عرضه می شود و مبلغ این کمک ها در برخی موارد به حدود 200 میلیون تومان نیز می رسد.

نصیری با اشاره به اینکه این شرکت تاکنون 60 اختراع در معاهده ثبت اختراع ثبت کرده و درخصوص ثبت اختراع از جست و جوی دانش پیشین که نشان دهنده جدید بودن اختراع هست خدمت ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 اختراع بین المللی توسط یک شرکت دانش بنیان ثبت شد

60 اختراع بین المللی توسط یک شرکت دانش بنیان ثبت شد