مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-07سياسي

آغاز دروس عملی دانشجویان دکتری/ امکان حذف دروس عملی


برگزاری دروس عملی دانشجویان دکتری به صورت حضوری از روز گذشته آغاز و تا پنجم تیرماه ادامه دارد.

- معاون دانشجویی تربیت مدرس گفت: برگزاری دروس عملی دانشجویان دکتری به صورت حضوری از روز گذشته آغاز و تا پنجم تیرماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، مسعود رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم هیات رییسه دانشگاه، از هفدهم خرداد ماه بازگشایی دانشگاه به شکل محدود و با اولویت اسکان دانشجویان غیر بومی در خوابگاه ها آغاز شده است.

دانشجویان مقطع دکتری که واحد عملی دارند یا در مرحله تکمیل رساله خود هستند در گام اول در دانشگاه حضور می یابند و کلاس های تئوری نیز به روال قبل، به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با هماهنگی معاونت دانشجویی دانشگاه مقرر شد تا ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل حداقل تراکم حضور دانشجویان در خوابگاهها، کلاس های عملی به صورت محدود به مدت حداکثر 3 هفته از تاریخ 17 خرداد تا 5 تیرماه 1399 برگزار شود.

رضایی ادامه داد: همچنین برنامه اسکان موقت دانشجویان در خوابگاهها با رعایت حداقل تراکم حضور (یک نفر در هر اتاق 2،3 و 4 نفره و 2 نفر در اتاق های بیش از 6 نفره) پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دروس عملی دانشجویان دکتری/ امکان حذف دروس عملی

آغاز دروس عملی دانشجویان دکتری/ امکان حذف دروس عملی