مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-07دانش

امکان لغو امتحانات حضوری دانشجویان/تاکید وزیر علوم برای آغاز سال تحصیلی از مهر


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با تاکید بر اینکه امکان لغو امتحانات حضوری دانشجویان وجود دارد، گفت: وزیر علوم تاکید دارند ترم تحصیلی دانشجویان جدیدالورود از مهر ماه شروع شود و بنای وزارت علوم شروع آموزش ها از مهر خواهد بود.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با تاکید بر اینکه امکان لغو امتحانات حضوری دانشجویان وجود دارد، گفت: وزیر علوم تاکید دارند ترم تحصیلی دانشجویان جدیدالورود از مهر ماه شروع شود و بنای وزارت علوم شروع آموزش ها از مهر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا آهنچیان به تشریح مزایای آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: آموزش مجازی یکی از شیوه های یاددهی و یادگیری است در شرایطی مانند کرونا می تواند جایگزینی برای بسیاری از درس ها و محتواهای آموزشی باشد.

در واقع این روش هم مانند آموزش حضوری نقاط ضعف و قوت خودش را دارد که باید این شیوه تدریس را به عنوان یک جایگزین برتر در هنگامی که آموزش حضوری امکان پذیر نیست بپذیریم.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی با تاکید بر اینکه صد درصد هدف های آموزش حضوری در آموزش مجازی محقق نمی شود،تصریح کرد: آموزش انواع مختلفی دارد اما یکی از انواع آموزش که در 20 سال گذشته ارائه شده همین آموزش مجازی الکترونیک در فضای مجازی است وبر اساس تجاربی که داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان لغو امتحانات حضوری دانشجویان/تاکید وزیر علوم برای آغاز سال تحصیلی از مهر

امکان لغو امتحانات حضوری دانشجویان/تاکید وزیر علوم برای آغاز سال تحصیلی از مهر