مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-07اقتصادي

قضایی شدن یک فروشگاه بزرگ شیراز توسط استاندارد فارس


مدیرکل استاندارد استان فارس از ارسال پرونده تخلف یک فروشگاه بزرگ در شیراز به دلیل رعایت نکردن موازین استاندارد و بعد از تذکرات مکرر، خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد استان فارس از ارسال پرونده تخلف یک فروشگاه بزرگ در شیراز به دلیل رعایت نکردن موازین استاندارد و بعد از تذکرات مکرر، خبر داد.

مرتضی رهنما یکشنبه 17 خرداد به خبرنگاران گفت: روغن زیتون و فرآورده های گوشتی نظیر همبرگر، مشمول استاندارد اجباری ست و تولید و عرضه آن بدون رعایت موازین استاندارد، تخلف محسوب می شود.

رهنما با این توضیح که یکی از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای اقدام به عرضه محصولات زیتون و فرآورده های گوشتی غیراستاندارد کرده است، گفت: این فروشگاه علی رغم تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، اقدام به عرضه روغن زیتون غیرخوراکی و همبرگر خام منجمد فاقد نشان استاندارد کرده است.

او ضمن یادآوری اینکه نظارت بر عملکرد فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ، از نظر کارشناسان استاندارد، حساسیت ویژه ای دارد، گفت: کارشناسان اداره استاندارد فارس، در آخرین بازرسی از فروشگاه متخلف، ضمن توقیف کالاهای غیراستاندارد ذکر شده، پرونده تخلف را برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضایی شدن یک فروشگاه بزرگ شیراز توسط استاندارد فارس

قضایی شدن یک فروشگاه بزرگ شیراز توسط استاندارد فارس