مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-07اجتماعي

کم توجهی به نیازهای آموزشی ساوه بحران زاست


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کم توجهی به نیازهای ساوه در حوزه تامین فضای آموزشی و نیروی انسانی، بحران زاست.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کم توجهی به نیازهای ساوه در حوزه تامین فضای آموزشی و نیروی انسانی، بحران زاست.

شهریار فولادوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوه با محوریت ساماندهی فضاهای آموزشی و نیروی انسانی و نیز هزینه فوق برنامه مدارس هیات امنایی، اظهار کرد: شهرستان ساوه نگین استان مرکزی با قابلیت های زیاد در عرصه های گوناگون است.

وی تصریح کرد: شهرستان ساوه شهری مهاجرپذیر با رشد بالای جمعیتی است و این ویژگی، تامین فضای آموزشی برای این شهرستان مهم استان مرکزی را با چالش مواجه کرده است و علیرغم نگاه خاص مجموعه استان برای برطرف کردن کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی، اما همچنان کمبودها وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش به دنبال گره گشایی از مشکلات آموزشی است، افزود: در شهرستان ساوه به جز مدارس خاص و هیات امنایی، بالغ بر 80 درصد مدارس دولتی به صورت دوشیفته فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با تاکید بر اینکه فضای معطل مانده آموزشی در استان مرکزی و بویژه در شهرستان ساوه باید بهینه سازی شود، افزود: در سال تحصیلی جدید افزون بر 1400 دانش آموز به آمار دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به نیازهای آموزشی ساوه بحران زاست

کم توجهی به نیازهای آموزشی ساوه بحران زاست