مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-07ورزشي

«محمد احمدزاده» از تیم ملوان بندر انزلی جدا شد


«محمد احمدزاده» سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جدایی خود از این تیم را اعلام کرد.

- رشت- محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جدایی خود از این تیم را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جدا خود از این تیم را اعلام کرد.

محمد احمدزاده در این پست به جدایی خود از ملوان اشاره کرد و گفت: دوستان زیادی محبت داشتند و پیگیر غیبت من در تمرینات این چند روز بودند، به همین دلیل وظیفه خودم دانستم در این باره به هواداران عزیز ملوان توضیح بدهم.

از فصل پیش که 2 فرزند بزرگ ملوان با همدلی در داخل و بیرون زمین به من کمک کردند تا در آن شرایط سخت تیم در لیگ حفظ شود و در هفته های پایانی با بازیکنان جوان به میدان برویم هدفم این بود که در شرایط مناسب و کم فشار مسئولیت تیم را به این 2 نفر بعد از اینکه تجربه لازم برای هدایت این تیم بزرگ را پیدا کردند واگذار کنم.

اما این فصل که بحث مالکیت به دغدغه های فنی ما اضافه شد شرایط تغییر کرد چون این حق مسلم مالک هر مجموعه است که نفراتش رو خودش انتخاب کند و از آنجایی که بعد از مدتی اختلاف نظر، مازیار به من گفت که قصد همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد احمدزاده» از تیم ملوان بندر انزلی جدا شد

«محمد احمدزاده» از تیم ملوان بندر انزلی جدا شد