مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-07سياسي

انجمن هنرهای نمایشی به خزانه اداره کل هنرهای نمایشی تبدیل نشود


مراسم معارفه رضا بصیرت با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای هیئت مدیره انجمن و مدیران اداره کل هنرهای نمایشی در حالی برگزار شد که مدیرعامل سابق انجمن هنرهای نمایشی اظهار امیدواری کرد تا این انجمن به خزانه اداره کل هنرهای نمایشی تبدیل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، صبح امروز یکشنبه 18 خردادماه مراسم معارفه مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شد.

در این مراسم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، ضمن تشکر از زحمات حمید نیلی، مدیرعامل پیشین انجمن هنرهای نمایشی، رضا بصیرت را به عنوان مدیرعامل جدید این انجمن معرفی کرد.

آشنا در ابتدای این مراسم گفت: آقای نیلی در شرایطی بسیار سخت مسئولیت را پذیرفتند و هنر همین است که شما بتوانید در گرفتاری، کار را پیش ببرید.

از آقای بصیرت به دلیل سابقه اجرایی که در مسئولیت های مختلف داشتند، شناخت خوبی دارم و مهم این است که فردی که انتخاب می شود بتواند علاوه بر کارهای انجام شده نگاه جدیدی بر داشته های گذشته بیافزاید.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه با اشاره به الویت های کاری انجمن هنرهای نمایشی در دوره جدید گفت: استفاده از فضای مجازی در شرایط فعلی برای به سرانجام رساندن برنامه هایی که در نظر گرفته شده است، حمایت در جهت تقویت انجمن هنرهای نمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن هنرهای نمایشی به خزانه اداره کل هنرهای نمایشی تبدیل نشود

انجمن هنرهای نمایشی به خزانه اداره کل هنرهای نمایشی تبدیل نشود