مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-07سياسي

در 16 سال گذشته ده هزار و 706 زندانی جرایم غیرعمد آزادشده اند


مدیر کل زندان های استان تهران گفت: نیکوکاران و خیرین طی شانزده سال گذشته، زمینه آزادی تعداد ده هزار و 706 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نمودند.

- مدیر کل زندان های استان تهران گفت: نیکوکاران و خیرین طی شانزده سال گذشته، زمینه آزادی تعداد ده هزار و 706 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحشمت اله حیات الغیب با اعلام این خبر گفت: طی شانزده سال گذشته، 3هزار و 868 نفر زندانی محکوم به پرداخت دیه حوادث غیرعمد و 6 هزار و 838 نفر زندانی مالی بدهکار که فاقد سوابق کیفری بودند، با پیگیری و تلاش مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان، مساعدت مراجع قضایی در زمینه قبولی اعسار و کمک خیرین آزاد شدند که همگی نیازمند و واجد شرایط بودند.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوّت اخلاق اسلامی توجه به انسان ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم است که در جلوه های مختلف به وجود می آید و یکی از شاخصه های ارتباط یک انسان مسلمان در کنار ارتباط با خالق و ارتباط با خویش، ارتباط با محیط و انسان ها است که یکی از راه های آن خدمت به خلق و اهتمام به این امر می باشد.

عضو هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران همچنین اظهار داشت: زندانی بودن سرپرست خانواده تنها وضعیت زندگی خود آن فرد را تحت تأثیر قرار نمی دهد بلکه ممکن است آسیب های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 16 سال گذشته ده هزار و 706 زندانی جرایم غیرعمد آزادشده اند

در 16 سال گذشته ده هزار و 706 زندانی جرایم غیرعمد آزادشده اند