مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-07اجتماعي

کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوا تا روز سه شنبه


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش 3 تا 5 درجه سانتی گراد دما در بیشتر مناطق استان خبر داد و گفت: روند کاهشی دما تا صبح روز سه شنبه این هفته ادامه دارد و بعد دوباره دمای هوا روند افزایشی می گیرد.

- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خبر داد: کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوا تا روز سه شنبه ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش 3 تا 5 درجه سانتی گراد دما در بیشتر مناطق استان خبر داد و گفت: روند کاهشی دما تا صبح روز سه شنبه این هفته ادامه دارد و بعد دوباره دمای هوا روند افزایشی می گیرد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد برای بعد از ظهر امروز و فردا همچنان ناپایداری جوی را خواهیم داشت که به شکل افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است.

وی با بیان اینکه در مناطق شرق، شمال و تا حدودی مرکز استان وزش باد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود، افزود: فردا در بخش غربی استان احتمال بارش خفیف وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به صدور هشدار کاهش دمای هوا از روز گذشته در استان، گفت: روند کاهش دما برای 24 ساعت آینده ادامه دارد و دما در بیشتر مناطق استان بین 3 تا 5 درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوا تا روز سه شنبه

کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوا تا روز سه شنبه