مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:072020-06-07ورزشي

شهدای ری نقش بسزایی در امنیت کشور دارند


معاون استاندار تهران با بیان اینکه برکت وجود حضرت عبدالعظیم(ع) موجب موفقیت های بی شمار مردم خطه ری است، گفت: شهرستان ری تا به حال شهدای گرانقدر و عزیز زیادی را تقدیم اسلام کرده که نقش بسزایی در امنیت کشور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم یادبود شهید شاخص ورزش کشور وحید زمانی نیا که پیش از ظهر امروز در باشگاه مقدم شهرری برگزار شد، اظهار کرد: شهرری از دیر باز مهد ورزشکاران، قهرمانان، ایثارگران و پهلوانان بوده و در تمامی عرصه ها زبانزد است.

وی با بیان اینکه مردم ری نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، افزود: پس از انقلاب نیز مردم ری تأثیر بسیاری در دوران سازندگی داشتند همچنین جوانان ری در بسیاری از رشته های ورزشی خوش درخشیده اند و صاحب مدال های قهرمانی شدند.

  فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: در بین جوان های دهه هفتادی شهرری نیز امروز دلاورانی مانند شهید وحید زمانی نیا هستند که این جوان شجاع و قهرمان با تأسی از شهدای دفاع مقدس در عرصه مقاومت و ایثار تلاش کرده و در نبرد با دشمنان در کنار سردار دل ها به شهادت رسید.

  توکلی با اشاره به همراهی مردم ری با جوانان تلاشگر و قهرمان ری تصریح کرد:  مردم شهیدپرور ری تشییع باشکوه و بی بدیلی را در بدرقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای ری نقش بسزایی در امنیت کشور دارند

شهدای ری نقش بسزایی در امنیت کشور دارند