مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-07ورزشي

آغاز اجرای طرح سرباز مهارت در یزد


معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد از آغاز برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با مهارت های زندگی، اشتغال و کارآفرینی برای 220 نفر از سربازان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد از آغاز برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با مهارت های زندگی، اشتغال و کارآفرینی برای 220 نفر از سربازان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد خبر داد.

احمد افروزیان با اشاره به آغاز طرح سرباز مهارت در استان یزد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با مهارت های زندگی، اشتغال و کارآفرینی برای 220 نفر از سربازان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد در حال برگزاری است.

به گفته وی، این دوره های آموزشی در راستای اجرای قرارداد آموزشی سرباز مهارت فیمابین جهاددانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد است که طی آن آموزش های عملی و تئوری با هماهنگی سپاه الغدیر یزد در محل پادگان و مراکز آموزشی مربوطه انجام می شود.

افروزیان ادامه داد: آموزش های ارائه شده به سربازان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی، شامل دو دوره آشنایی با مهارت های زندگی به میزان 32 ساعت و آشنایی با مهارت های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی به میزان 48 ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح سرباز مهارت در یزد

آغاز اجرای طرح سرباز مهارت در یزد