مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-07سياسي

وظیفه شورا استفاده از ظرفیت سمن ها، صنوف و ایفای نقش تسهیل گر است


رییس شورای اسلامی استان تهران سمن ها، نهادهای صنفی و شغلی را یار و مکمل نهاد شوراها دانست و افزود: وظیفه شورا استفاده از ظرفیت سمن ها، صنوف و ایفای نقش تسهیل گر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، الهام فخاری رییس شورای اسلامی استان تهران با بیان اینکه بروکراسی و دیوان سالاری اداری مانع بزرگی در راستای رسیدن به اهداف است و باعث فرصت سوزی می شود؛ گفت: گاهی حتی بروکراسی اداری باعث توقف پروژه هایی می شود که با اهداف بزرگی آغاز شده اند.

وی افزود: باید با گفت وگو راهی برای نجات از تار عنکبوت سیستم بروکراتیک پیدا کنیم و یا پروژه هایی را خارج از این سیستم تعریف کرده و پیش ببریم.

رییس شورای اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه هویت شهری خلاصه به ساختار پایتختی نمی شود؛ گفت: استان تهران استانی با ظرفیت بالایی است و تک تک شهرستان های استان تهران حائز اهمیت هستند لذا تلاش ما در طول دوره شورای پنجم استان تهران تغییر تمرکز از شهر تهران به شهرستان های استان تهران بوده است.

فخاری با اشاره به پیامدهای منفی بیماری کرونا؛ گفت: این بیماری پیامدهای مثبتی نظیر برگشت به رفتارهای اجتماعی داوطلبانه نیز داشت، پیش از این شاهد رفتارهای کاسب کارانه در این زمینه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه شورا استفاده از ظرفیت سمن ها، صنوف و ایفای نقش تسهیل گر است

وظیفه شورا استفاده از ظرفیت سمن ها، صنوف و ایفای نقش تسهیل گر است